• PL

• Gadu-Gadu
  • Blogger
  • MySpace

Urodziłem się w 1974 roku w Jaszbereny na Węgrzech. Zaraziłem się wędkarstwem od ojca w wieku 3 lat. Moim pierwszym łowiskiem była mała rzeczka płynąca koło domu. Bardzo wiele czasu spędzałem wtedy na rybach i wędkarstwo wkrótce stało się moim ulubionym zajęciem. Łowiłem ryby spokojnego żeru i dawałem sobie radę całkiem nieźle. Mój największy karp z tych czasówmiał 17kg a amur 13kg. Po ukończeniu szkoły wyższej zdecydowanie bardziej spodobało mi sięłowienie drapieżników. Kupiłem porządną łódź i od tego czasu łowię wyłącznie na spinning. Wkrótce też poznałem mojego aktualnego partnera w Salmo Team Hungary – Béla Lukácsi.

Łowiliśmy razem coraz częściej z coraz lepszymi wynikami więc w końcu zdecydowaliśmy się wziąć udział w zawodach. W pierwszym sezonie startowaliśmy osobno ale już w kolejnym stworzyliśmy drużynę. Od razu też udało nam się wygrać Drużynowe Mistrzostwa Węgier w połowach spinningiem z łodzi. W kolejnym sezonie powtórzyliśmy ten wynik. To pozwoliło nam wziąć udział w Mistrzostwach Świata w łowieniu drapieżników z łodzi. Tak narodził się Salmo Team Hungary.

Zajęliśmy w tych zawodach trzecie miejsce. W kolejnym roku znowu reprezentowaliśmy Węgry w Mistrzostwach Świata. Znowu nasza drużyna zdobyła trzecie miejsce. W tych zawodach (w Kazachstanie) Salmo Thrill złowił dla nas większość ryb.

Potem zajęliśmy się produkcją filmów video a nasz film „Połów sumów na woblery” został uznany za najlepszy film wędkarski zrobiony w naszym kraju i jest coraz bardziej znany poza jego granicami.

Moje rekordy wędkarskie to – sum – 85kg, szczupak – 10,5kg, sandacz – 8,6kg i boleń – 5,75kg